IT-SUPPORT

SupportAvtal

Som avtalskund hos oss får du inte bara prioriterad support med garanterade svarstider. Du får även en långsiktig IT-partner som känner din miljö och agerar proaktivt för att förebygga problem innan de uppstår.

Du får tillgång till en dedikerad IT-konsult, reducerad timtaxa och smidig månadsfakturering. Dessutom har du ett helt team i ryggen som står redo att hjälpa till via telefon, fjärrinloggning eller på plats, beroende på vad situationen kräver.

Servicenivåer för IT-Akutens olika supportavtal:

Månadspremien är baserad på det antal servrar och klienter som skall omfattas avsupportavtalet.

Vår telefonsupport är tillgänglig under kontorstid, helgfria vardagar mellan   kl. 08.00–17.00.

Vid behov av support utanför ordinarie tider erbjuder vi möjlighet att teckna beredskapsavtal för utökad tillgänglighet.

Utforska detaljerna nedan och se vad våra SLA omfattar.

Fördelar

IT-Kompetens på plats NÄR du BEHÖVER DEN

Vi arbetar med allt från enmansföretag till större organisationer, föreningar och förbund, i en mängd olika branscher.
Vår målsättning är att bygga långsiktiga kundrelationer genom att erbjuda helhetslösningar inom utveckling, implementation och löpande underhåll av IT-miljöer.

För att din verksamhet aldrig ska begränsas av IT finns vi även som stöd i strategiska IT-frågor. Vi erbjuder rådgivning som skapar verkligt värde.

Som kund är du alltid i fokus. Vi ser till att rätt konsult matchas med din organisation, både tekniskt och socialt, för att du ska uppleva hög service, pålitlighet och professionell närvaro i varje kontakt.